Inedit, rustic, chic: cercei din panusi de porumb!

Din plictiseala, intr-o seara ploioasa, m-am apucat sa fac o pereche de cercei din panusi de porumb. Aveam aceste foi prin casa, din vara, cand s-a facut bun porumbul pentru fiert. Stiam ca o sa le folosesc, dar nu stiam la ce. Asa ca am incercat sa fac niste cercei deosebiti, unici si cu o tenta rustica. Tocmai buni de purtat cand vom merge la adunat de struguri . Mai jos va voi prezenta cum am facut acesti cercei. Pentru alte modele, lasati-va imaginatia sa zboare.
Prima data am luat o foaie de papusoi uscata si am udat-o bine, astfel incat sa o pot manui fara sa se rupa. Am taiat-o in doua si am legat cele doua bucati, impreuna, la un capat cu sfoara. 






 
Apoi am luat un nasture destul de mare si am introdus o bucata din panus printr-o gaura, usor, pentru ca altfel se rupe. Cealalta bucata am introdus-o prin cea de a doua gaura. La sfarsit am legat cele doua bucati, in dublu nod, si am taiat ceea ce a ramas. Am bagat un inel prin sfoara de la capat si un al doilea inel prin primul, apoi am prins tortita pentru cercel. Ca sa fiu sigura ca nu se desprinde sfoara, am lipit-o cu superglue. Priviti ce a iesit!








Sunt minunati!!
Elena Nedelcu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu