DIY Project : Cute necklace!

Hey!

It's me again! De data aceasta, m-am hotarat sa-mi fac un lantisor/colier. Initial voiam sa merg pe negru, dar m-am gandit ca nude colors are in this season si ar trebui sa fac ceva "in tendinte". 



Am cumparat lant auriu de la mercerie : 


si catifea subtire, apricot :


Am trecut catifeaua prin gaurile lantului iar apoi, am cusut-o la capete ca sa ma asigur ca nu iese.


Avand in vedere ca n-am gasit o floare care sa-mi placa, m-am hotarat s-o iau pe cea de la o bentita facuta acum  cateva luni. O purtasem deja de vreo 3 ori si era potrivita numai pentru sezonul cald. M-am gandit ca e pacat sa las floarea ascunsa prin dulap in loc s-o folosesc acum :


Asa ca am taiat floarea si am cusut-o pe lantul realizat : 


Apoi am intors-o si am acoperit cusatura cu una din petalele florii. Am folosit ata transparenta :


Cam asa ar trebui sa arate cusatura :


Rezultatul final :




Hope you try it out yourselves :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu