Cercei din zale

1. Incepem cu 6 zale, legate ca in imagine. Pt orientare am folosit o za aurie, dar la final scapam de ea.


2.Departam zalele notate cu 1

..pana la capat



3.Departam zalele notate cu 2:

4. Introducem o za prin zalele notate cu 1:

...si o inchidem

5.Mai adaugam o za pe acelasi "traseu:

6.Adaugam inca 2 zale la cele adaugate mai inainte, ca in imagine:

7.Apucam de capat
..departam ultimele zale adaugate, pana la capat (la fel ca zalele notate cu 1)

8.departam si celelalte 2 zale (ca zalele notate cu 2)


9.introducem o noua za ..(ca cea introdusa prin zalele notate cu 1)

si inchidem


10. pe acelasi traseu mai punem o za..de astea 2 legam alta za mai micutza de care atasam o frunzulita metalica
                                   

11. in loc de acea za aurie, punem alta mai micutza de care atasam toarta pt cercel si..voila



Ale,

3 comentarii:

  1. am incercat si eu, e foarte misto tutorialul. multumim. asta e rezultatul meu :)

    http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?pid=435678&fbid=157782787574826&id=157094777643627

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe..ma bucur ca va place! ti-au iesit f bine, lexis ;) cand o sa mai am timp de "zaluit" o sa mai fac ceva tutoriale ;)

    RăspundețiȘtergere