Tendinte coloristice 2010-2011

Am preluat aceasta idee in urma cu cateva zile, dupa ce am citit articolul de pe blogul Irinei ,una din sursele mele de inspiratie si careia ii multumesc pentru ca mi-a dat acceptul pentru a posta acest "articol".

Culorile acestui sezon se regasesc atat in vestimentatie cat si in make-up,de ce nu s-ar regasi si in accesoriile handmade , accesorii unicate (majoritatea) in care fiecare artizan isi lasa o particica din sufletul sau, fapt ce le ridica valoarea mult mai mult decat sunt apreciate.

Pentru acest articol am ales doar accesorii/bijuterii handmade de pe BRESLO ,pentru a putea gasi bijuterii in nuante cat mai apropiate de ceea ce vroiam, am facut cautarea dupa culori,din pacate nu am reusit sa trimit mesaj catre toata lumea,dar daca va regasiti bijuteria intr-unul din colaje va rog sa imi trimiteti mesaj iar eu va voi trece link-ul sub colajul respectiv.Sa trecem la treaba!
 
 


Proaspatul "ENDIVE" ,un galben verzui revitalizant ce adauga prospetime "topului 10" al acestui sezon si cu siguranta va anima orice garderoba/tinuta.In combinatii cu "Lagoon" "Chocolate Truffle" sau "Purple Orchid " look-ul tomnatic va fi unul fresh , revigorant.

Alegerile mele :





O nuanta inchisa de galben ce ne duce cu gandul la un apus de soare radiant intr-o seara de toamna,"GOLDEN GLOW" in combinatii cu "Purple Orhid" sau "Woodbine " va poate oferi un look usor retro.


Alegerile mele:






Una din culorile mele preferate,"LIVING CORAL", un orange cu nuante subtile de roz,este completarea perfecta pentru "Lagoon" indiferent de destinatie ,reala sau imaginara.

Alegerile mele:





"LIPSTICK RED" o nuanta inchisa de rosu ,un rosu mult mai dramatic si senzual care isi va lasa amprenta in aceasta toamna.


Alegerile mele:






O culoare exotica "PURPLE ORCHID",ce inclina catre fuchsia,este o alegere neasteptata pentru aceasta toamna,aducand un pic de magie acestui sezon.


Alegerile mele:





Elegantul "CHOCOLATE TRUFFLE" evoca rasfaturi delicioase,este un maro intens cu o nuanta de bordo picant,care face o pereche superba cu exoticul "Purple Orchid"

Alegerile mele:


 



Lagoon,turcuazul acestui sezon- culoarea anului 2010 din paleta de culori a celor de la Pantone,este garantat ca va aduce o pata de exotic si tropical,o culoare mai mult decat potrivita pentru micile escapade din acest sezon,este o nuanta placuta ,mai ales in accesorii ,dinamizand combinatiile cu orice nuanta de "Lipstick Red".


Alegerile mele:







"WOODBINE" duce in acest sezon nuantele de verde la cu totul un alt nivel,iar in combinatii "Purple Orchid" si "Chocolat Truffle" rezultalele sunt uimitoare.


Alegerile mele:






"OYSTER GRAY" este clasica nuanta neutra care stabilizeaza paleta cromatica din acest sezon,este varianta mai deschisa a griului tomnatic traditional .


Alegerile mele:


 



"ROSE DUST" un bej cu irizatii roz,un roz parca atins de timp,dar foarte delicat si romantic care va transcende sezoane.


Alegerile mele:




Sursa articol: Style diary


                   : Pantone fashion color report fall 2010

Sursa poze  : Breslo,pe blogul meu sub fiecare colaj este trecut link-ul  pentru fiecare produs/magazin.

Dupa multe ore petrecute in fata calculatorului si aproape 200 de mail-uri am reusit sa termin. Sper sa va placa si asptept parerile voastre!

O zi plina de culoare si spor la cumparaturiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ionela ,Petriioni

Un comentariu: