Ou din Margelute

Eu am mai confectionat oua din margelute si anul trecut - de fapt oul pe care il tine in labute iepurasul Nataflet, e confectionat in urma cu un an.




Insa si anul asta am facut cateva ousoare din margelute si m-am gandit sa va arat si voua cum se face.
Sunt destul de multi pasi, insa sper sa intelegeti ceva!

In tutorial am folosit margelute de 4 mm, insa se pot folosi de orice marime (anul trecut am facut un ou din perle de 8 mm), insa firul trebuie mai lung, evident, si trebuie intarit trecand cu firul de mai multe ori prin margele.
















































Andra

Un comentariu:

  1. Buna! Daca va intereseaza un schimb de banner si link,astept un raspuns de la d-voastra.Eu v`am pus banner`ul,de asemenea si linkul pe http://flypinkbutterfly.blogspot.com/

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere