Voteaza-ne la roblogfest!

Cand am aflat de inscreri, mi-am zis: why not? Acum avem nevoie de sustinerea voastra in aceasta competitie!

Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa va creati un cont pe site-ul roblogfest si apoi sa ne votati urmand acest link, iar apoi sa dati click pe butoane-le cu Voteaza-ma.

De asemeni, si eu (Mon Ange) si Ina participam cu blogurile personale la aceasta competitie, eu in categoria de fashion si popular, cu blog-ul de biju-uri, iar ea la categoria culinar, cu Bucataria Corinei.

Blog-ul Bijouxdemonange il puteti vota aici la categoriile fashion si populat
iar Bucataria Corinei aici!


Atentie! Puteti vota alte blog-uri si in celelalte categorii ale competitiei, dar nu uitati ca aveti dreptul la o singura optiune pe categorie!


Prima etapa a competitiei se desfasoara pana in data de 18 martie 2010, ora 18:00.
Daca macar unul dintre bloguri se afla printre primele 15 clasate, ajung in etapa urmatoare. Daca nu, asta e, eu va multumesc oricum pentru  fiecare vot in parte!

Va pupic si hai la vot! :D   

2 comentarii: