Martisoare rapide IV: Trifoiul

Dupa cum spune si titlul, chiar sunt rapide! Ieri m-am hotarat sa ii fac un martisor mamei prietenului meu si a iesit tare dragalas:




Pasii pe care i-am urmat in realizarea trifoiului

Materiale:

*sarma modelaj 0.4 mm
*margelute de 2 mm (eu am folosit metalice)






Pe aproximativ 20 cm de sarma am insirat 4 margelute:



Cu firul de sarma din mana dreapta am trecut prin ultimele 4 marglute insirate, incrucisand astfel firele desarma. Am strans, pentru a apropia randurile de margelute.







Am incrucisat iarasi firele prin 2 margelute:



Am terminat prima petala.

Urmeaza celelalte doua urmand acesti pasi in ambele directii:


Pe firul din mana dreapta insiram 9 margelute.



Lasand cam 2 mm distanta de la baza pana la primele 2 margelute, ne intoarcem cu firul de sarma prin 4 margelute de la mijloc (adica ultimele 3 margelute for fi un radn, apoi urmatoarele 4 al doilea rand in care incrucisam firul de sarma) si srangem, avand gija sa ramana frumos.



Trecem firul si prin ceele 2 margelute de la baza, tot incrucisand firele.




Strangem pentru a forma si aceasta petala:





Pentru ultima petala repetam ultimii patru pasi pe firul din partea stanga.


Cand am terminat de facut petalele, incrucisam cele 2 fire intr-o singura margica:





Mai incrucisam inca de 3 ori firele in cate o margica:



Acundem firele de sarma, taiem surplusul, et voila!



i-am facut si o cutiuta pe masura, folosind tehnica origami, am decorat si e gata de oferit:









Andra

2 comentarii:

  1. Foarte tare, un tutorial pentru snur, se poate?Multumesc.
    astept rasp. pe ada.time@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare,un tutorial pentru snur se poate?Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere