Inima Decor

In timp ce navigam pe internet in urma cu mai bine de o luna, am gasit, printre altele, o idee super pentru Craciun: o coronita din globuri! Este absolut superba ca decoratiune de Craciun si aveam de gand sa o pun in practica. Insa pana la urma, am ramas cu prea putine globuri pentru asta si am amanat-o. Saptamana trecuta, tot gandindu-ma ca ar trebui sa strang bradul (desi, daca ar fi dupa mine si as avea mai mult spatiu, l-as lasa tot anul :D ), ca de-acum e februarie si vin zilele indragostitilor, mi s-a aprins un beculet si iata ce a iesit:










Pentru ca trebuiesc foarte multe globuri la acest proiect iar mie nu mi-au ajuns cele avute in culorile dorite, a trebuit sa improvizez , folosind astfel in partea de sus o portiune de material rosu cu insertii metalice, sclipitoare, pentru a completa inima. Am decorat apoi cu o funda rosie si mi-a iesit aceasta frumusete de decoratiune pentru casa.
Dupa cum se vede in poza, se agata de o bara, ceva, cu ajutorul carligului. 


Ce ziceti? Eu va astept cu poze cu inimile realizate de voi! ;)




P.S. Coronita se face exact urmand aceeasi pasi, cu diferenta ca umerasul se va modela in forma de cerc, nu de inima!


Andra,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu