PEYOTE (II): Tuburi din peyote plat

Tuburile in tehnica peyote pot fi realizate in doua moduri: fie facand un dreptunghi/patrat in peyote plat, fie folosind tehnica peyote tubular. Ele, evident, vor avea aspectul un pic diferit. Veti vedea diferentele dupa ce voi realiza si tutorialul pentru peyote tubular. Momentan, va arat cum se face un tub dintr-un dreptunghi realizat in peyote plat impar. Cu dreptunghiul realizat aici, respectiv 14 randuri, cate 7 de fiecare culoare, vom continua astfel:





Acest tub l-am folosit pentru cercei, adaugandu-i 3 perle de culoare auriu-portocaliu. Intrucat lungimea tubului este destul de mare, toate acestea nu incapeau pe un ac cu cap de 5cm. Drept urmare am fost nevoita sa-mi confectionez singura un astfel de ac, doar ca eu am facut un ac cu cap-spirala(tutorial ) . cercelul arata astfel:





Andra,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu