Ace cu cap-spirala (I)

Cum am spus si intr-un alt tutorial, uneori sunt nevoita sa imi confectionez singura acele cu cap, intrucat nu se potrivesc ca lungime pentru ceea ce vreau eu sa confectionez.




Aveti nevoie de:

-[b] sarma de modelaj (0.6 mm sau 0.8 mm) insa mai dura (sa nu isi strice forma)
- cleste cu falci rotunde (round nose)
- cleste chain nose
- cleste pentru taiat (side cutter)
- rigla


Inainte de a taia sarma, alegeti-va dimensiunea finala a acului - de exemplu 7 cm. Masurati cu rigla aceasta dimensiune la care adaugati 3cm pentru spirala. Eu atat am avut nevoie, insa daca doriti o spirala mai mare, adaugati mai mult (Daca va mai ramane sarma nu e problema, indepartati la sfarsit surplusul). Puteti face un semn cu markerul, pentru a sti mai tarziu unde sa indoiti.
Daca aveti nevoie de mai multe astfel de ace, e bine sa va scrieti pe hartie dimensiunile ;) sau sa taiati pe loc mai multe bucati de sarma de aceeasi dimensiune.

Procedati apoi dupa cum urmeaza:





























Imaginile sunt doar orientative, dimensiunile nu sunt exacte. :)

Sper sa va fie de folos!



Andra,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu