DIY: Transforma-ti fusta


Buna!
A trecut un an de cand nu am mai publicat nimic pe acest blog.In ultimul timp am inceput sa fac mai multe proiecte DIY pentru a va ajuta sa creati accesorii pentru voi.
Astazi am pregatit pentru voi o modalitate super usoara de a va transforma fusta intr-o geanta.Eu sunt foarte multumita de ceea ce a iesit si sper sa va inspire :)


Materiale necesare:
  • Fusta
  • material pentru interiorul gentii(eu am folosit dosul de la fusta)
  • foarfece
  • masina de cusut ( daca nu aveti puteti cusa si la mana, o sa ia mai mult timp, ce-i drept)
  • centimetru
  • bolduri
Aceasta este fusta pe care am transformat-o.Pentru inceput, indoim marginile fustei pentru a ne face o idee cum va arata geanta.Am indoit partea de sus, lateralele si partea de jos.Dupa ce am obtinut forma, fixam cu bolduri marginile.
Dupa ce am avut grija ca totul sa fie egal, taiem marginile.Eu am avut o fusta cu pliuri, asa ca in partea de jos a fustei am prins acele pliuri identic cu cele de sus.
Dupa de potrivim pliurile, cusam marginile ca in imagine.

Pentru decor, eu am folosit partea de sus de la fusta, cu putina dantela.Am cusut la masina cu 2 cm mai jos de margine.
Cusam manerele la distanta egala de marginea gentii.(Am uitat sa fac poza cand am facut manerele :D )

Luam masuratorile pentru interiorul gentii si o cusam ca in imagine, lasand acel spatiu in lateral.



Dupa ce am cusut interiorul il lasam asa pe dos, intoarcem si geanta pe dos si fixam cu bolduri marginile gentii si al interiorului ca in imagine, sa vina una in continuarea alteia(nu ma pricep prea bine sa explic :D sper ca intelegeti din imagini)
Dupa ce cusam, prin portiunea de la interior pe care am lasat-o necusuta, intoarcem geanta pe fata.


Aranjam interiorul si gata geanta!


Spor la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu