Vaze reciclate

Initial am vrut sa imi fac 2 sfesnice mai rustice, dar pe parcurs au ajuns mici vaze de flori ( a se citi ca am constatat ca nu am lumanari exact cand sa le fac poze :)) ..asa ca am improvizat ) si daca stau sa ma gandesc si mai bine ar merge si ca sticlute de stat pe masa pe post de ulei si otet, ba chiar pe post de carafa ;)

Povestea acestor sticlute e simpla: 2 sticlute de vin (25cl) goale pe care nu ma induram sa le arunc pentru ca mi-a placut fffoarte mult forma lor. Aratau asa:




Asa ca am decis sa le "imbrac" in sfoara de canepa! Mi-a placut mult monograma de pe sticla asa ca am avut grija sa nu o acopar cu sfoara tocmai in ideea ca monograma sa ramana vizibila . "Imbracamintea " am asigurat-o cu pistolul de lipit  dar la fel de bine o puteti lipi/asigura cu un aracet/lipici ptr sticla si textile ....apoi am adaugat 3 scoici si o margica pe post de floricica ( nu am vrut sa fie nici prea incarcata ...si apoi stiti cum e cu gusturile ;) voi le puteti decora altfel ). Au iesit cam asa :

                                                

Cand sa "trag" in poza ca si sfesnice am constatat ca nu mai am lumanari lungi si nici chef sa fac unele nu aveam asa ca le-am folosit pe post de vaza :))  impreuna :

                                                              

Sau separat : 


                                                 


KikiMiki

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu