Cort de difuzie improvizat

Pentru ca eu consider ca o poza facuta frumos si luminata corespunzator face bijuteria mai atragatoare si ii scoate in evidenta frumusetea. Pentru ca multe fete lucreaza exceptional dar poza strica frumusetea bijuteriei.
Tutorialele sunt pentru acele fete care vand si online...caci pentru cele care vand la fatza locului nu trebuie poze...si daca vinzi online o poza putin aranjata vinde produsul mai bine decat o poza obisnuita sa-i spunem..asa cum iese din aparat sau facuta pe prosop de exemplu...parerea mea..de exemplu eu cumpar mai degraba o bijuterie cu poza facuta sa zic pe o scoica decat pe un fundal unde se vede fotoliul sau aragazul sau etc..exemplele sunt aleatoare.

deci

Ce iti trebuie:
- 3 lampi/veioze sau 4-5 cate ai cu becuri cat de puternice ai, de preferinta cu lumina alba...si mai de preferinta economice ca nu se incalzesc
motiv in plus pt cele economice ar fi ca sunt eu ecologista si oricul la anul vor disparea becurile cu bulb, nu se vor mai fabrica
- 2 coli A4 si o coala A3
- scoci
- prelungitor cu 3-4-5 prize...cate aveti nevoie pt veioze





Cum se face:
se aseaza 2 veioze fatza in fatza si a treia veioza ceva mai in spate




se pliaza colile A4 pe jumatate







se aseaza colile pliate in fata veiozelor












se prine o bucatica de scoci de coala A3 si se lipeste de veioza din spate




cortul este gata...se pun colile in fata lampilor pentru difuzie ..ca sa nu cada lumina directa pe produs caci lumina directa arde poza...
de preferat este ca si veioza din spate sa aibe o bucata de panza sau coala in fatza becului...eu nu i-am pus caci era bec cu bulb si se incalzea tare
mi-a fost teama sa nu ia foc...am stat 2 ore sa fac poze cu lampile aprinse









se aprind lampile si se incepe fotografierea bijuteriilor







la acest gen de cort eu folosesc softboxul din lectia pe care am scris-o mai demult...
pentru ca nefiind veiozele puternice ies umbre dure..asa ca tine sotul meu softboxul deasupra...pe cortul facut din cutie e mai usor ca sprijin softboxul direct pe cort
asa este cu cortul acesta..numai ca amorteste saracul victor




si asa este cu cortul celalalt


dar se poate folosi si fara softbox numai ca pozele trebuiesc prelucrate putin in photoshop sa scoatem umbrele
poza fara softbox si fara prelucrare




poza cu prelucrare(in graba)





spor la poze frumoase


MicaNarcisa,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu