Pomi de Craciun stilizati 2

 Articol scris de KikiMiki,



Vorbeam zilele trecute ca daca vreti puteti folosi si sarma cu sclipici penru a stiliza pomisori de Craciun  ....iata cum o puteti folosii ...






Construiti baza si "trunchiul" ,apoi modelati din sarma ramurile... fie doar o singura sarma( vezi foto 1) ..fie in 2 ( foto 2) ..ideea e sa obtineti din sarma un fel de triunghiuri care sa reprezinte ramurile plineee ale pomului ...cand sunteti gata decorati dupa gust prin aplicarea cu pistolul de lipit a decoratiunilor pe sarma cu sclipici si pe baza...eu am folosit in primul caz o veche ghirlanda pe care am facut-o bucatele ( si stelutele lipite sunt tot din ea ) + fundite si in al doilea caz niste semi sfere de sticla care s-ar fi vrut a fi deocor pentru aranjamente de
lumanari sau vaze/ghivece de flori...eu l-am folosit pe post de "globuri" + fundite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu