Coronite inflorite

 Articol scris de KikiMiki

In preajma Craciunului de anul trecut, am primit de la o cunostinta 2 corinite de paie ( baza unei coronite ) ..din care se presupunea ca as putea face Coronite de Craciun din cele de agatat la usa ..as fi putut ..e adevarat asta :D ...dar am eu niste supertitii personale si nu pun coronita rotunda de Craciun ,ci doar o crenguta de brad ..ce vreti ptitici personali pe creier  :)) ..Asa ca au toot stat intre materialele mele si ma tooot impiedicam de ele atunci cand cautam cate ceva ..asa ca azi m-am suparat ..le-am facut...  si acum  vi le arat si voua  ...


Materiale :


- Coronita ( baza )
- Un sac *
- O bluza veche * ( purtata doar odata dar dupa gustul  meu era fff impractica si incomoda ..dintr-un fel de panza topita ...asa ca am luat materialul din ea ;D )
-Ceva ornamente ( margelute ,bete ,paie , iarba ..etc etc etc )


Ustensile


-Ac
-Ata
-Pistol de lipit




* Voi puteti folosii ce materiale vreti sau aveti la indemna ;)







Baza coronitei este facuta cum va spuneam din paie legate cu ata sintetica ...daca aveti materiale o puteti face singurei ... daca aveti una gata facuta sau cumparata ( fie ea din orice alt material) treceti la pasul 1 ...si anume  pregatirea materialului ..Eu am taiat  sacul in fasii si am trecut la pasul 2  si anume  invelit bine coronita in fasiile obtinute ..va arata cam asa :






(Daca va uitati bine in partea de jos se vede ceva negru si rosu ...asta este din cauza ca sacul respectiv il avea pe Mos Nicolae pe el imprimat ..dar partea respectiva va fi acoperita cu ornamente asa ca nu e o tragedie :D)
Pasul 3 este decorarea ...fiecare dupa gust ...materiale ..etc  ..Eu am confectionat din bluza de care vb  trandafiri infloriti prin rularea materialului  pe care i-am ornat cu margelute ..si cateava crengute si niste fruze mai artificiale ( nu imi place ideea de artificial dar au dat bine cu restul ) au intregit "tabloul"
Iata rezultatele :

Coronita 1 ..



si detaliu 





Coronita 2


si detaliu 




E adevarat ca nu prea sunt ptr afara aceste coronite,dar daca inlocuiti materialele cu unele rezistente la intemperii puteti realiza si coronite ptr usa de la intrare ;) 

  Costuri minime ... si aveti in casa o coronita frumoasa care sa va intampinde si sa va ureze "Bine ati venit acasa "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu