Coronite de Craciun pentru iubitorii de carte!

 Articole scris de KikiMiki
Daca doriti sa oferiti cadou o Coronita de Craciun mai speciala  unei persoane care iubeste ffffffff mult  cartile …sau unui profesor sau pur si simplu vreti o coronita speciala va recomand o coronita din pagini de carte si/sau teme …
Eu am realizat una pe care am daruit-o cadou scolii unde invata copiii mei si in scurt timp a devenit o adevarata atractie ( lauda-te gura J) .Iata-o:


Pentru a o confectiona aveti nevoie de : suficienta maculatura  …si anume pagini ..de carte ..de caiet … de cursuri …etc …o sarma cat mai dura sau o cornonita in “alb”  adica  baza coronitei care se gaseste de cumparat prin magazine  sub diverse forme si texturi ..pistolul de lipit  si decoratiunile pe care intentionati sa le atasati coronitei

Primul pas ca sa va fie cel mai usor este sa rulati hartia ..o puteti rula in mai multe feluri ..simplu sau mai complicat dupa dorinta , indemnare si chef  ..Un mic tutorial de rulat hartia gasiti aici

Cand ati terminat de rulat hartia …incepeti sa amplasati sulurile obtinute  , cu ajutorul pistolului de lipit  pe sarma pe care in prealabil ati prins-o intr-o forma de O sau pe coronita in “alb”..Cand ati obtinut un produs de care  sunteti mandre puteti trece la decoratiuni .


Eu am folosit hartie pe care am scos la imprimanta cuvintele CRACIUN FERICIT ( e adevarat ca nu in romana ) si pe le-am  taiat in triunghi si marginile le-am rulat un pic ...si o simpla fundita facuta din panglica …


Aceasta coronita este un element decorativ ce poate fi folosit si in afara sarbatorilor  asa ca incercati pe cat posibil ca decoratiunile sa se poata  scoate sau dezlipi fara a lasa urme vizibile. Timp de lucru cca 4-5 ore ... cel mai mult dureaza sa rulati hartia  si daca vreti una mareeee ...va ia ceva ...apoi totul merge ca uns .Costuri 0 asta daca aveti in casa ceva ornamente si daca va hotarati sa folositi sarma in locul coronitelor "in alb"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu