Trandafiri din Material Textil

O sa radeti dar e extrem de simplu sa faci un astfel de trandafir ...asa ca o sa aveti nevoie de :

Materiale :

- O fasie ( 2-3 ..depinde cate materiale vreti sa combinati )
- Un ornament  ( o margea ..o brosa veche ...orice vreti voi si va face placere

Ustensile :

-Foarfeca
-Ac
-Ata
-Pistolul de lipit ( super optional ...dar atunci nu folositi ata si acul ,ci asigurati materialul cu lipiciul pistolului  ...am facut acest tutorial cu ac si ata ptr ca pistolul de lipit nu e chiar asa de popular )

 Pasul 1

      Taiati materialul in fasii ...eu am folosit 2 fasii ca sa puteti vedea mai bine cum se procedeaza....puteti folosi si panglica sau orice alt material ..mie imi place ca trandafirii mei sa fie mai rebeli si aproape niciodata nu tai materialul ,ci il rup ptr ca imi place la nebunie sa se vada marginea materialului "neingrijita "...




Pasul 2 
      
      La unul dintre capete faceti un nod ...daca folositi mai multe bucati de material le inodati impreuna sau daca vreti  ca unul din maeriale sa apara doar ocazional in floare ..atunci faceti nod la o singura fasie de material iar materialul secundar il strecurati pe parcurs .Nodul va devenii centrul florii ..si in jurul lui se va infasura materialul 


                                  

Pasul 3  Rasuciti materialul ...daca aveti 2 bucati de material le puteti impletii intre ele .... 


                                    

Pasul 4  Incepeti infasurarea in jurul nodului ...puteti asigura  prima infasuratura cu ata ...  ( daca folositi pistolul de lipit aici faceti prima lipire ) 
                       
                                    

Pasul 5 ..infasurati tot materialul..asigurand mereu infasurarea  prin coasere sau cu pistolul  si va arata cam asa ..sau daca vreti sa il coastei odata pe tot ( adica nu va place sau va enerveaza sa il toot asigurari prin coasere )il puteti asigura cu ace de gamalie*

                                 

Pasul 6 ... inlaturati excesul de material prin taiere ...observati ca in cazul meu bucatile de material nu au fost egale asa ca  a trebuit sa le uniformizez ..dar puteti offcourse sa infasurati in continuare materialul pana il terminati ...fiecare trandafir e unic asa ca puteti sa va jucati in voie ;) 


                                 

Pasul 7  Daca ati ales varianta in care ati asigurat cu ace de gamalie acum e momentul sa incepeti coaserea ..daca nu e momentul in care puteti verifica daca mai e nevoie de o coasere/lipire ..spatele va arata cam asa 

:                              
Pasul 8  Adaugam ( sau nu ) ornamentul ..eu am avut o margica pe care am cusut-o pe trandafir (voi puteti folosii tot felul de ornamente ..bucatele de sticla ...nasturi..margele ..etc etc etc) 

                                

Pasul 9  este optional ...adica daca folositi trandafirii ca ornamente ptr diverse ( gen "Coronitele inflorite") nu e nevoie de el ..dar daca ii folositi la bentite , brose, coliere, etc etc etc atunci aveti nevoie de acest pas ca sa nu dea urat ... Adica mascarea cusaturilor ..care se face cu o bucatica de material ..aplicata pe spatele  trandafirului ..il puteti taia rotund ( de preferat in cazul broselor ,elastice de par etc ) sau dreptunghi ..sau cum credeti voi ca e bine ptr proiectul vostru ...eu am optat ptr un dreptunghi ptr ca trandafirul din acest tutorial a ajuns pe o bentita ..si am folosit pistolul de lipit ( din obisnuinta )  ...si intai am lipit trandafirul pe bentita apoi bucata de dreptunghi pe spatele trandafirului ( vezi ultima poza a acestui pas ) 
  
                                  



                                


                                  

Pasul 10 .. Trandafirul vostru este gata de folosit ..il puteti pune un ac daca il vreti o brosa ..sau il puteti adauga intr-un colier ..sau pe o bentita ..sau pe un ormament sau pe ce mai vreti voi si va vine in cap sa il folositi ..Promit un post cu  diverse forme si diverse intrebuintari :D


Cateva sfaturi ...

 - La pasul 5 aveti o steluta la acele de gamalie ... eu prefer asta ptr ca sunt situatii in care floarea arata mai frumos pe spate decat pe fata ..asa ca puteti alege partea pe care sa o coaseti ;) 
 - Daca veti cauta pe net veti gasi tot felul de tutoriale ..unele le impletesc in 3 ..le cos la masina ..apoi le ruleaza ( gasti aici o idee ) sau am vazut ca le calca dupa ce rasucesc materialul ..mie imi place sa le fac asa fara impletituri sau calcat ..ptr ca ( cel putin mie asa mi se pare) sunt mai bufanti si mai infloriti ...dar asta e metoda pe care o folosesc eu ptr ca asa imi plac mie mai mult 


Puteti tranforma lucruri vechi sau care stau in dulap in trandafiri ... eu am folosit dupa cum spuneam si in postul anterior o bluza noua care nu imi placea ...Asadar costurile sunt 0 ...timp de realizare cca 3 -5 min ( depinde de dexteritatea voastra si de marimea proiectului ) ..Ptr orice alte intrebari si/sau reclamatii lasati un comentariu si sigur veti primii raspuns ;) 

KikiMiki,

Un comentariu:

  1. Mersi pt tutorial, chiar am cautat zilele trecute asa ceva si nu am gasit. Ti-a iesit super trandafirul. In w-end o sa incerc si eu, sper sa-mi iasa la fel de frumos :P

    RăspundețiȘtergere