Vaze decorate cu tehnica servetelului invers

AICI o prietena, Chocolate, ne-a invatat sa face cu tehnica servetelului platouri, farfurioare...Am facut si eu 3 farfurioare dupa tutorialul ei.
Apoi am vrut sa fac o vaza de flori..dar se nastea intrebarea:cum fac cu straturile servetelului?...Caci Choco ne-a invatat ca dupa stratul colorat sa adaugam pe cele de orez sau de servetel..da, dar la vaza nu prea mergea...asa ca m-am gandit cum sa fac si iata cum am facut vazuca:

Materiale:
-servetele,
-aracet (nu am lipici special dar merge foarte bine),
-vaza care are forma de clepsidra




Tehnica:

am desfacut straturile servetelului



Am dat pe vaza cu aracet in jumatatea de sus...avand forma de clepsidra nu merge sa pui servetelul pe toata vaza deodata





Apoi am intins usor si cu atentie primul strat alb al servetelului(jumatate din servetel)..nu am hartie de orez asa ca am folosit straturile albe ale servetelului




Am dat si partea inferioara a vazei cu aracet si am intins servetelul alb..a doua jumatate de servetel



Apoi am asteptat sa se usuce bine...am procedat la fel cu al doilea strat de servetel alb...am lasat la uscat bine bine
Apoi la fel la fel stratul colorat l-am pus cu atentie sa nu se rupa sau sa faca gauri...in secret marturisesc ca pe partea unde nu e facuta poza are ceva goluri mici..insa e prima vaza si e pt mine acasa
Asa arata dupa ce am pus ultimul strat (in imagine mai apar cateva vase facute cu servetel si puse la uscat)


Dupa uscare bine de tot am taiat surplusul de servetel de pe margine...asa arata vaza la gata




in continuare va arat ce am mai facut:
farfuriute cum ne-a invatat chocolate
la asta mai trebuie adaugat un strat de servetel alb



astea 2 sunt gata








si o sticla de nectar facuta asa cu servetelul invers..in ea voi pune trandafirii din urmatorul meu tutorial..inca nu era uscata










 Mica Narcisa

Un comentariu:

  1. Buna,
    Daca te intereseaza sa participi la un concurs hand-made gasesti aici informatiile.

    http://oanamada.wordpress.com/2011/01/21/concurs-de-hobby-si-lucru-manual-ce-parere-aveti/

    http://oanamada.wordpress.com/2011/01/23/concurs-mergem-mai-departe/

    RăspundețiȘtergere