Suport Fotografii Dragi

Cu totii (mai) avem si fotografii pe suport de hartie, pe care, in general le tinem in albume foto de care uitam, aruncate intr-un colt. Nu mai spun de  cele digitale, care de obicei se pierd printre cd-uri. Uneori avem nevoie de imaginea celor dragi mai aproape d enoi, sa ii vedem mereu. Iata o idee simpla si la indemana oricui pentru a avea fotografiile mai aproape!

Ce avem nevoie:

* hartie/carton format A4 - colorat/alb
*foarfeca
*cutter
* pamblica
*pix/creion
*lipici/capsator
* fotografii









Numaram fotografiile si , in functie de cate avem, taiem colile in jumatate, cate o jumatate pentru fiecare fotografie.








Asezam fotografia pe jumatatea de coala in pozitia dorita, si cu pixul/creionul marcam puncte pentru fiecare colt al pozei, la 2 cm distanta pe fiecare latura. Acestea vor fi capetele taieturii.  Eu am ales sa le pozitionez drept, puteti sa le faceti si inclinat.



Cu un cutter, taiem deschizatura pentru introducerea pozei, unind practic cele doua puncte de pe colt:



Asezam poza la locul ei:


Procedam in acelasi mod pentru fiecare poza in parte!!



Dupa ce am terminat cu toate pozele, fixam pamblica in spatele ramelor astfel create si lipim/capsam, atatin partea de sus, cat si in partea de jos, pentru stabilitate. Eu am ales capsatorul, fiindu-mi mai la indemana.





Dupa ce am terminat de insirat toate ramele de-a lungul pamblicii, taiem surplusul daca este cazul. Putem pune o decoratiune care sa atarne de pamblica si cu capatul de sus o prindem pe usa, pe perete, sau unde vrem noi.





Enjoy!


Andra,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu