Lant din zale - ChainMaille

Un lant simplu de rwalizat, din multe zale de aceeasi dimensiune. In final, eu l-am folosit drept cercei (care vin super bine) dar poate fi folosit si in alte moduri.




pe o za se prin alte 4 zale:



prin cele 4 zale se mai trece inca o za:


si inca doua, in total 4 zale:



se ia o za separat si se insira unul din grupurile precedente de 4 zale plus inca un grup de 4 zale.



se mai adauga inca 3 zale alaturi de acea za singura.





se continua in acelasi mod pana la lungimea dorita.

la capatul lantului am adaugat in cele 4 zale doar 2 zale cu ajutorul carora am prins lantul de tortita.



in celalalt capat i-am adaugat tot 2 zale, dar cu margelute atasate:



e foarte usor si foarte frumos acest tip de lant ;)

Andra,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu