Cercei "Crengute cu flori"





De cateva zile tot ma uit pe net la diverse modele de cercei, inele, etc. realizate din margele de nisip/cristale biconice... lucrusoare foarte frumoase obtinute printr-o tehnica migaloasa, dar zic eu ca merita. Gasind pe un site un fel de tutorial, am facut si eu varianta " a la deealexx " adaptand modelul dupa gustul meu si materialele disponibile. Vom realiza acest tip de cercei (eu deocamdata am facut doar unul intrucat a durat destul de mult, fiind prima oara... si acum e 00:25... prea tarziu sa ma apuc de al doilea):



Am folosit margele de nisip verzi, rosii, chipsuri de ametist si sarma de cupru (0.3 mm).



Lungimea sarmei numai buna pentru confectionarea unui cercel este de aproximativ 36 cm.


Incepem prin a insira 6 margele verzi dupa schema de mai jos:


Apoi facem “corpul” cercelului:



acela care ramane singur in partea stanga, eu l-am bagat o data prin “spatele” buclei si l-am scos prin “fata”, dupa care l-am intins de-a lungul celui de-al doilea fir si am insirat margelele in continuare. Se poate observa in prima poza, ca firul e mai gros.





Continuam cu aceeasi tehnica sa facem frunzulite. In total am facut 3 randuri de frunzulite. Daca doriti sa faceti cerceii mai lungi, puteti adauga frunzulite la nesfarsit J Ca sa incheiati “trunchiul” cercelului, bagati sarma in penultimile 3 margelute verzi, lasand-o pe ultima singura:





Daca vi se par prea “fragili”, prea “nelegate” intre ele (crengutele), nu va panicati intrucat asta se rezolva la urmatorul pas. Incepem sa facem “floricelele”. Punem un chips pe sarma si apoi o margeluta rosie (alegeti chipsuri cat mai plate pentru a se aseza bine). Apoi bagam sarma inapoi in chips.



Pentru a face solid cercelul, dupa adaugarea fiecarui chips, trecem sarma printr-o margica verde de pe ramuri si abia apoi adaugam urmatorul chips.


Sper ca v-a fost de folos acest tutorial! Spor la margelit!

Andreea,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu