Modalitati de a purta o brosa!

Dupa cum am promis intr-un post anterior, am revenit cu articolul in care va prezint cateva modalitati de a purta o brosa.
Astazi am transpus in imagini cateva idei de a purta brosa mea cu fluturasul curcubeu! plus ca mai am inca alte cateva la care voi reveni cu imagini alta data! sper sa va fie de folos si sa va inspire!


1. Pe o bentita

2. Pe gulerul camasii


3. la piept:



4. La bratara

5. Cu un colier mai simplu:
sau mai complex:

6. Pe o esarfa

7. La brau, pe o curea (de preferinta din material textil)


8. La o palarie

9. Pe o postea /geanta

10. la gat

11. Pe o fusta (larga de zi/ de seara).

12. Pe breteaua unei rochii sau bluze.

13. Pe toarta unei genti.

14. Pe incaltaminte (sandale, pantofi).

15. Pe elasticul de par (dupa ce am prins parul intr-o coada de exemplu).

Voi cum purtati brosele?


Andra,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu